Myslíte si, že vaša nehnuteľnosť má niečo, za čo sú potenciálni kupci ochotní zaplatiť viac? Aby ste pochopili, aká je skutočná cena vašej nehnuteľnosti, musíte vedieť, čo ovplyvňuje jej hodnotu. Spísali sme pre vás niekoľko prekvapivých vecí, ktoré môžu ovplyvniť buď existujúcu hodnotu vášho domu, alebo cenu, ktorú budú potenciálni kupci ochotní zaplatiť. Aké sú, teda, 3 prekvapivé veci, ktoré môžu zvýšiť hodnotu vašej nehnuteľnosti?

Prečítajte si aj: Ako správne separovať odpad v domácnosti

Kuchyna home staging

1. Home staging

V posledných rokoch sa štýl bývania a technika predaja nehnuteľností stali strategickejšími. Tí, ktorí sa chystajú uviesť svoju nehnuteľnosť na trh, majú výhodu v tom, že teraz vedia, ako osloviť svoje kupujúce publikum. Home staging predávanej nehnuteľnosti v dnešných dňoch už nie je len ‚skvelým nápadom.‘ Je to jedna z najdôležitejších vecí, ktoré môžete (resp. mali by ste) urobiť pri predaji vašej nehnuteľnosti.

Majitelia nehnuteľností, ktorí okúsili home staging, si svoje predaje nejdú vynachváliť. Prečo? Väčšina inscenačných techník je primárne zameraná na vzhľad domu, čize na jeho prípravu na predaj. Úlohou makléra, ktorý vám zabezpečuje home staging, je premeniť váš domov na oázu pokoja, pričom vytvorí príjemnejšie prostredie pre potenciálnych kupcov. Domy, ktoré využili home staging sú atraktívnejšie a častokrát sa predávajú práve prvému záujemcovi. Home staging vám zaručí, že váš domov sa predá rýchlo a efektívne, v čo najkratšom čase a za najlepšiu hodnotu. 

Home staging

2. Realitná fotografia

Kvalitné fotografie nehnuteľností niekoľkonásobne zvýšia šance na rýchlejší predaj a za lepšiu cenu. Ide o to, že nikdy nedostaneme šancu urobiť druhý dojem. V súčasnej digitálnej dobe je prvý dojem, vo väčšine prípadov, online, veľmi dôležitý. Prečo? Potenciálni záujemcovia klikajú na váš inzerát, prezrú si fotografie a na ponuku reagujú len v prípade, že sa im páčia fotografie. 

Štatistiky hovoria, že na inzerát s kvalitnými a vizuálne spracovanými fotografiami, zájemcovia klikajú o 139% častejšie. Skúsenosti ukazujú, že profesionálne realitné fotografie majú vysokú návratnosť investícií. Ak fotenie nie je vašou šálkou kávy, nechajte to na odborníkov, ktorí vašu nehnuteľnosť nafotia atraktívne.

Realitná fotka

3. Cielená reklama

Home staging máte zmáknutý, fotky máte profesionálne, váš inzerát je online… čo robiť ďalej? Využite všetky výdobytky modernej doby a nehnuteľnosť cielene propagujte. Jednou z najväčších výhod online marketingu je zacielenie na správne publikum a dobrá reklama. S cieľom osloviť čo najširšie publikum, inzerujte na viacerých realitných portáloch, vyzvihnite všetky benefity a jedinečné prvky vášho domova a vašu nehnuteľnosť zaručene predáte rýchlo a efektívne.

 

Nezabudnite naše tipy sledovať aj na Instagrame.